Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Сініцина Т. А. 
Клієнтоорієнтований маркетинг на базі сучасних інформаційних технологій / Т. А. Сініцина // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 3(2). - С. 215-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_3%282%29__50
  Повний текст PDF - 202.383 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сініцина Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сініцина Т. А. Клієнтоорієнтований маркетинг на базі сучасних інформаційних технологій / Т. А. Сініцина // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 3(2). - С. 215-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_3(2)__50.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сініцина Тетяна Арнольдівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського