Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Златова І. О. 
Методика визначення бюджету маркетингових комунікацій та вибір комунікаційної стратегії автомобільних дилерів / І. О. Златова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 3(2). - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_3%282%29__19
  Повний текст PDF - 634.076 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Златова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Златова І. О. Методика визначення бюджету маркетингових комунікацій та вибір комунікаційної стратегії автомобільних дилерів / І. О. Златова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 3(2). - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_3(2)__19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Златова Ірина Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського