Наукова періодика України | Вісник Одеського національного університету | ||
Данилейчук Р. Б. Ефективність використання маркетингового підходу в сфері збуту / Р. Б. Данилейчук // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 2(3). - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_2%283%29__20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Данилейчук Р. Б. Ефективність використання маркетингового підходу в сфері збуту / Р. Б. Данилейчук // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 2(3). - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_2(3)__20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |