Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Панченко О. В. 
Маркетингові комунікації в умовах розвитку концепції маркетингу відносин / О. В. Панченко // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 3(3). - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_3%283%29__5
  Повний текст PDF - 174.906 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Панченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Панченко О. В. Маркетингові комунікації в умовах розвитку концепції маркетингу відносин / О. В. Панченко // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 3(3). - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_3(3)__5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Панченко Ольга Вікторівна (економічні науки)
  • Панченко Оксана Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського