Наукова періодика України | Вісник Одеського національного університету | ||
Яцентюк С. В. Формування ідентичності та іміджу бренду у процесі його позиціонування / С. В. Яцентюк // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 3(3). - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_3%283%29__43 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яцентюк С. В. Формування ідентичності та іміджу бренду у процесі його позиціонування / С. В. Яцентюк // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 3(3). - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_3(3)__43.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |