Наукова періодика України | Вісник Одеського національного університету | ||
Трішкіна Н. І. Сутність торговельного посередництва у системі маркетингу / Н. І. Трішкіна // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 3(3). - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_3%283%29__31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Трішкіна Н. І. Сутність торговельного посередництва у системі маркетингу / Н. І. Трішкіна // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 3(3). - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_3(3)__31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |