Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Севрук І. М. 
Маркетингові інновації в діяльності міжнародних роздрібних мереж / І. М. Севрук // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 1. - С. 180-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_1_24
  Повний текст PDF - 168.535 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Севрук І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Севрук І. М. Маркетингові інновації в діяльності міжнародних роздрібних мереж / І. М. Севрук // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 1. - С. 180-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_1_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Севрук Ірина Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського