Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Левкив Г. Я. 
Теоретические основы анализа и оценки маркетингового менеджмента предприятий АПК / Г. Я. Левкив // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 1(1). - С. 204-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_1%281%29__47
  Повний текст PDF - 550.313 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Левкив Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Левкив Г. Я. Теоретические основы анализа и оценки маркетингового менеджмента предприятий АПК / Г. Я. Левкив // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 1(1). - С. 204-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_1(1)__47.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського