Наукова періодика України | Вісник Одеського національного університету | ||
Левкив Г. Я. Теоретические основы анализа и оценки маркетингового менеджмента предприятий АПК / Г. Я. Левкив // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 1(1). - С. 204-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_1%281%29__47 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Левкив Г. Я. Теоретические основы анализа и оценки маркетингового менеджмента предприятий АПК / Г. Я. Левкив // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 1(1). - С. 204-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_1(1)__47. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |