Наукова періодика України | Водний транспорт | ||
Студінська Г. Я. Стратегічні принципи інтеграції українських брендів в міжнародний ринок в умовах глобалізації світової економіки / Г. Я. Студінська // Водний транспорт. - 2015. - Вип. 1. - С. 140-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2015_1_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Студінська Г. Я. Стратегічні принципи інтеграції українських брендів в міжнародний ринок в умовах глобалізації світової економіки / Г. Я. Студінська // Водний транспорт. - 2015. - Вип. 1. - С. 140-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2015_1_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |