Наукова періодика України | Вісник Маріупольського державного університету | ||
Балабаниць А. В. Маркетингова технологія формування лояльності споживачів на ринку туристичних послуг / А. В. Балабаниць, В. М. Мацука // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 14. - С. 177-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2017_14_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Балабаниць А. В. Маркетингова технологія формування лояльності споживачів на ринку туристичних послуг / А. В. Балабаниць, В. М. Мацука // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 14. - С. 177-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2017_14_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |