Наукова періодика України Вісник Львівського університету


Вітковскі М. 
Чи стануть міжкультурні дослідження майбутнім маркетингу та управління? / М. Вітковскі // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2008. - Вип. 2. - С. 307-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2008_2_22
Розглянуто проблему місця міжкультурних досліджень у маркетинговій теорії на засадах постмодерністської критики культури з використанням аналізу дискурсу маркетингових досліджень.
  Повний текст PDF - 362.357 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вітковскі М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вітковскі М. Чи стануть міжкультурні дослідження майбутнім маркетингу та управління? / М. Вітковскі // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2008. - Вип. 2. - С. 307-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2008_2_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського