Наукова періодика України | Вісник Львівського університету | ||
Вітковскі М. Чи стануть міжкультурні дослідження майбутнім маркетингу та управління? / М. Вітковскі // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2008. - Вип. 2. - С. 307-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2008_2_22 Розглянуто проблему місця міжкультурних досліджень у маркетинговій теорії на засадах постмодерністської критики культури з використанням аналізу дискурсу маркетингових досліджень. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вітковскі М. Чи стануть міжкультурні дослідження майбутнім маркетингу та управління? / М. Вітковскі // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2008. - Вип. 2. - С. 307-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2008_2_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |