Наукова періодика України Вісник Львівського університету


Радь Т. 
Популізм як продукт політичної комунікації / Т. Радь // Вісник Львівського університету. Серія : Філософські науки. - 2012. - Вип. 15. - С. 298-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_philos_2012_15_37
Розглянуто феномен популізму як продукт політичної комунікації. Також розглянуто деструктивні комунікативні практики у політиці як результат свідомого та несвідомого відхилення від конструктивної політики. Проаналізовано різновиди парадоксальної комунікації, що надає глибше розуміння причин побутового негативного розуміння популізму. Надано етичний вимір маніпуляції свідомістю мас як спроби пошуку критерію для ідентифікації популізму.
  Повний текст PDF - 258.507 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Радь Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Радь Т. Популізм як продукт політичної комунікації / Т. Радь // Вісник Львівського університету. Серія : Філософські науки. - 2012. - Вип. 15. - С. 298-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_philos_2012_15_37.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського