Наукова періодика України | Вісник Львівського національного університету природокористування | ||
Брух О. Маркетингові засади вдосконалення збутової діяльності сільськогосподарських підприємств / О. Брух, І. Бернацька, Х. Мітюшкіна // Вісник Львівського національного аграрного університету. Серія : Економіка АПК. - 2015. - № 22(1). - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnau_econ_2015_22%281%29__27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Брух О. Маркетингові засади вдосконалення збутової діяльності сільськогосподарських підприємств / О. Брух, І. Бернацька, Х. Мітюшкіна // Вісник Львівського національного аграрного університету. Серія : Економіка АПК. - 2015. - № 22(1). - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnau_econ_2015_22(1)__27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |