Наукова періодика України Вісник Львівського торговельно-економічного університету


Краснокутська Н. С. 
Основні критерії та методи збільшення клієнтської цінності у підприємствах / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2016. - Вип. 50. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2016_50_27
  Повний текст PDF - 1.1 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Краснокутська Н.
  • Тихонченко Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Краснокутська Н. С. Основні критерії та методи збільшення клієнтської цінності у підприємствах / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2016. - Вип. 50. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2016_50_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Краснокутська Наталія Станіславівна (економічні науки)
  • Тихонченко Руслан Сергійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського