Наукова періодика України | Вісник Львівського торговельно-економічного університету | ||
Краснокутська Н. С. Основні критерії та методи збільшення клієнтської цінності у підприємствах / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2016. - Вип. 50. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2016_50_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Краснокутська Н. С. Основні критерії та методи збільшення клієнтської цінності у підприємствах / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2016. - Вип. 50. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2016_50_27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |