Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Мельник Т. Стратегії національного бренду в умовах глобалізації / Т. Мельник, А. Варібрусова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2019. - № 2. - С. 34-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2019_2_4 Розраховано інтегральний індекс національного бренду на основі виділення основних компонент, що впливають на глобальну конкурентоспроможність - макроекономічної, соціальної, корпоративної та інноваційної складових. Кількісно проаналізовано внески факторів, які впливають на національний бренд. Визначено позиції країн у світі на основі зіставлення розрахованого індексу національного бренду з індексом глобальної конкурентоспроможності. Сформульовано стратегії перспективності розвитку національного бренду залежно від позиції країни в світі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельник Т. Стратегії національного бренду в умовах глобалізації / Т. Мельник, А. Варібрусова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2019. - № 2. - С. 34-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2019_2_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |