Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Мазаракі А. Ідентифікація контенту національного брендингу / А. Мазаракі, Г. П’ятницька, О. Григоренко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2019. - № 2. - С. 5-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2019_2_3 Систематизовано наукові підходи до визначення поняття "брендинг". Уточнено етапізацію трансформаційних змін концепції брендингу, у межах якої додатково виділено етап креативного багатогранного брендингу. Визначено сутність поняття "ідентифікація контенту національного брендингу". Проведено порівняльний аналіз та ідентифіковано взаємозв'язок між поняттями "бренд країни", "брендинг країни", "бренд територій", "територіальний брендинг", "бренд держави", "державний брендинг", "національний бренд", "національний брендинг". Обгрунтовано економіко-математичний опис ідентифікації контенту національного брендингу та побудовано модель оптимізації його результатів з урахуванням ймовірності негативного впливу інформаційних екстерналій. Представлено динаміку вартості національних брендів різних країн світу впродовж 2013 - 2018 рр. як цільового результату національного брендингу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мазаракі А. Ідентифікація контенту національного брендингу / А. Мазаракі, Г. П’ятницька, О. Григоренко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2019. - № 2. - С. 5-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2019_2_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |