Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Нестеренко Г. Аксіологія інклюзивної освіти та педагогіки гетерогенності / Г. Нестеренко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 2. - С. 53-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_2_6 Розкрито аксіологічний аспект філософії інклюзивної освіти в широкому значенні - як концепції включення до спільного освітнього простору представників різних гетерогенних груп. Проаналізовано роль цінностей педагога у реалізації принципу багатства різноманітності та толерантності як гармонії у різноманітності. Розглянуто приклади управління різноманітністю в університетах Європи. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нестеренко Г. Аксіологія інклюзивної освіти та педагогіки гетерогенності / Г. Нестеренко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 2. - С. 53-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_2_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |