Білявська Ю. 
Матричний підхід до визначення життєвого циклу бренду / Ю. Білявська // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 4. - С. 68–80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_4_7
Проаналізовано підходи до трактування сутності бренду. Запропоновано авторську концепцію визначення стадії життєвого циклу бренду. Показники ефективності діяльності підприємства та рівня досконалості бренду згруповано за методами експертного оцінювання. Надано основні рекомендації щодо підвищення результативності бренду.
  Повний текст PDF - 541.689 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Білявська Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Білявська Ю. Матричний підхід до визначення життєвого циклу бренду / Ю. Білявська // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 4. - С. 68–80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_4_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Білявська Юлія Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського