Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Мельниченко С. 
Технології Інтернет-маркетингу на підприємствах санаторно-курортного бізнесу / С. Мельниченко, Н. Ведмідь // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2009. - № 6. - С. 94-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2009_6_12
  Повний текст PDF - 486.819 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мельниченко С.
  • Ведмідь Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мельниченко С. Технології Інтернет-маркетингу на підприємствах санаторно-курортного бізнесу / С. Мельниченко, Н. Ведмідь // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2009. - № 6. - С. 94-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2009_6_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мельниченко Світлана Володимирівна (1971–) (економічні науки)
  • Мельниченко Сергій Іванович (економічні науки)
  • Ведмідь Надія Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського