Наукова періодика України Вісник Київського інституту бізнесу та технологій


Кондратюк Д. М. 
Еволюція наукових підходів до трактування дефініції "маркетинг” та "агромаркетинг” / Д. М. Кондратюк // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2015. - № 3. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2015_3_10
  Повний текст PDF - 401.639 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кондратюк Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кондратюк Д. М. Еволюція наукових підходів до трактування дефініції "маркетинг” та "агромаркетинг” / Д. М. Кондратюк // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2015. - № 3. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2015_3_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кондратюк Дмитро Миколайович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського