Наукова періодика України | Вісник ХНАУ | ||
Лементовська В. А. Маркетинг плодоягідної продукції: стан, тенденції, перспективи / В. А. Лементовська, А. О. Харенко, Т. І. Бортник // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 1. - С. 204-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2018_1_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лементовська В. А. Маркетинг плодоягідної продукції: стан, тенденції, перспективи / В. А. Лементовська, А. О. Харенко, Т. І. Бортник // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 1. - С. 204-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2018_1_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |