Наукова періодика України Вісник ХНАУ


Гуля Ю. В. 
Використання брендингу в контексті підвищення конкурентоспроможності продукції птахівничих підприємств / Ю. В. Гуля // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 5. - С. 231-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2014_5_37
  Повний текст PDF - 336.532 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гуля Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гуля Ю. В. Використання брендингу в контексті підвищення конкурентоспроможності продукції птахівничих підприємств / Ю. В. Гуля // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 5. - С. 231-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2014_5_37.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гуля Юлія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського