Наукова періодика України | Вісник ХНАУ | ||
Гуля Ю. В. Використання брендингу в контексті підвищення конкурентоспроможності продукції птахівничих підприємств / Ю. В. Гуля // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 5. - С. 231-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2014_5_37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуля Ю. В. Використання брендингу в контексті підвищення конкурентоспроможності продукції птахівничих підприємств / Ю. В. Гуля // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 5. - С. 231-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2014_5_37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |