Наукова періодика України Вісник ХНАУ


Максимова Т. С. 
Стратегічні підходи до пропозиції продуктів в холістичному маркетингу / Т. С. Максимова // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 8. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2013_8_7
  Повний текст PDF - 305.773 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Максимова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Максимова Т. С. Стратегічні підходи до пропозиції продуктів в холістичному маркетингу / Т. С. Максимова // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 8. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2013_8_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Максимова Тетяна Семенівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського