Наукова періодика України | Вісник ХНАУ | ||
Романова Л. В. Розвиток маркетингових кооперативів в овочівництві як напрям формування ділових партнерських сіток / Л. В. Романова, А. В. Гуменюк // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2013_4_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Романова Л. В. Розвиток маркетингових кооперативів в овочівництві як напрям формування ділових партнерських сіток / Л. В. Романова, А. В. Гуменюк // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2013_4_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |