Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Мандич О. В. Формування конкурентних переваг суб’єктів бізнесу через використання інструментарію PR-маркетингу / О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мандич О. В. Формування конкурентних переваг суб’єктів бізнесу через використання інструментарію PR-маркетингу / О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |