Наукова періодика України Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка


Мандич О. В. 
Формування конкурентних переваг суб’єктів бізнесу через використання інструментарію PR-маркетингу / О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_5
  Повний текст PDF - 187.695 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мандич О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мандич О. В. Формування конкурентних переваг суб’єктів бізнесу через використання інструментарію PR-маркетингу / О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського