Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Науменко І. В. "PR" як один з інструментів рекламного менеджменту для забезпечення розвитку підприємств / І. В. Науменко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 193. - С. 319-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_193_35 Звернено увагу на особливу актуальність створення PR-відділу на підприємстві за сучасних умов. Наведено визначенні сутність, зміст, функції та інструментарій даної дефініції, а також дослідження проблеми формування механізму управління й оцінки ефективності PR сучасного вітчизняного підприємства. Доведено, що "якісний" PR, як один з основних елементів інтегрованих маркетингових комунікацій, багато в чому здатний підвищити конкурентоспроможність підприємств, оскільки виступає домінантою в процесі формування ефективної маркетингової стратегії, комунікативної політики бізнесу в цілому. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Науменко І. В. "PR" як один з інструментів рекламного менеджменту для забезпечення розвитку підприємств / І. В. Науменко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 193. - С. 319-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_193_35. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |