Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Шебанова О. О. Особливості типізації споживачів, отримуючих маркетингову інформацію з Інтернету / О. О. Шебанова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 191. - С. 355-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_191_36 Досліджено особливості передачі маркетингової інформації електронними засобами внутрішніх комунікацій, проаналізовано особливості маркетингових процесів у мережі Інтернет, визначено соціотипи споживачів, що одержують інформацію з Інтернету, наведено підходи та інструментарій впливу на їх споживчу поведінку, як необхідні заходи під час розробки маркетингової стратегії підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шебанова О. О. Особливості типізації споживачів, отримуючих маркетингову інформацію з Інтернету / О. О. Шебанова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 191. - С. 355-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_191_36. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |