Наукова періодика України Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка


Шебанова О. О. 
Особливості типізації споживачів, отримуючих маркетингову інформацію з Інтернету / О. О. Шебанова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 191. - С. 355-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_191_36
Досліджено особливості передачі маркетингової інформації електронними засобами внутрішніх комунікацій, проаналізовано особливості маркетингових процесів у мережі Інтернет, визначено соціотипи споживачів, що одержують інформацію з Інтернету, наведено підходи та інструментарій впливу на їх споживчу поведінку, як необхідні заходи під час розробки маркетингової стратегії підприємства.
  Повний текст PDF - 380.9 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шебанова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шебанова О. О. Особливості типізації споживачів, отримуючих маркетингову інформацію з Інтернету / О. О. Шебанова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 191. - С. 355-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_191_36.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського