Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Антощенкова В. В. Інноваційний маркетинг, як особливий вид інноваційної діяльності / В. В. Антощенкова, О. А. Богданович // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2017. - Вип. 185. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2017_185_8 Сучасний стан ринку в Україні характеризується швидким зростаючим рівнем ризику, невизначеністю та деструктуризацією, тому запровадження інноваційного маркетингу є першочерговим завданням забезпечення конкурентоспроможності підприємства та посилення його ринкових позицій, поліпшення якісних показників господарської діяльності (економічний розвиток), підвищення рівня управління. Таким чином, інноваційний маркетинг потрібно розглядати як особливий вид інноваційної діяльності та осучаснену концепцію класичного маркетингу, за якою підприємство має безперервно вдосконалювати свою продукцію, форми і методи їх просування і збуту саме на інноваційній (випереджувальній час) основі з метою якнайкращого задоволення потреб споживачів і забезпечення максимізацію прибутку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Антощенкова В. В. Інноваційний маркетинг, як особливий вид інноваційної діяльності / В. В. Антощенкова, О. А. Богданович // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2017. - Вип. 185. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2017_185_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |