Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Антощенкова В. В. Сучасна маркетингова політика розподілу продукції підприємства: актуальність та перспективи / В. В. Антощенкова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2017. - Вип. 182. - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2017_182_10 Розглянуто основні теоретичні засади та практичні рекомендації сучасної маркетингової політики розподілу. Серцевиною всіх підприємницьких рішень і дій є потреби споживачів, тож на кожному етапі маркетингової діяльності, кожен інструмент маркетингу має бути спрямований саме на задоволення покупців та споживачів, з метою максимізації прибутку. Сучасна маркетингова політика розподілу являє собою комплекс дій та заходів з укладання договорів, складування, підтримки товарно-матеріальних запасів, транспортування, безпосередньо збуту продукції та післяпродажного обслуговування споживачів з метою максимального задоволення вимог ринку й ефективного продажу виготовленої продукції. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Антощенкова В. В. Сучасна маркетингова політика розподілу продукції підприємства: актуальність та перспективи / В. В. Антощенкова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2017. - Вип. 182. - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2017_182_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |