Наукова періодика України Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка


Романюк І. А 
Особливості впровадження маркетингових комунікацій в туристичні послуги / І. А Романюк, О. В. Мандич, О. М. Нікітіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 174. - С. 212-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_174_26
Досліджено деякі аспекти теоретичної суті маркетингу туристичних послуг та особливості застосування елементів маркетингу в туристичній діяльності. Обгрунтовано механізм впровадження маркетингу в діяльність туристичного підприємства на сучасному етапі, який передбачає дослідження та необхідність врахування специфічних рис туристичного ринку. Виявлено основні чинники, що перешкоджають перегляду маркетингових стратегій.
  Повний текст PDF - 287.554 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Романюк І.
  • Мандич О.
  • Нікітіна О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Романюк І. А Особливості впровадження маркетингових комунікацій в туристичні послуги / І. А Романюк, О. В. Мандич, О. М. Нікітіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 174. - С. 212-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_174_26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського