Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Островерх С. А. Аналіз брендів футбольних клубів України на засадах кластерного підходу / С. А. Островерх // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 149. - С. 240-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_149_37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Островерх С. А. Аналіз брендів футбольних клубів України на засадах кластерного підходу / С. А. Островерх // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 149. - С. 240-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_149_37. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |