![]() | Наукова періодика України | ![]() | Вісник Інституту розвитку дитини |
Стеценко К. Ліберальні реформи кінця XX століття у освітній системі Великобританії, як продовження традицій англійської філософської думки в парадигмі ідей сучасної педагогіки / К. Стеценко // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2013. - Вип. 28. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2013_28_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Стеценко К. Ліберальні реформи кінця XX століття у освітній системі Великобританії, як продовження традицій англійської філософської думки в парадигмі ідей сучасної педагогіки / К. Стеценко // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2013. - Вип. 28. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2013_28_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |