Наукова періодика України | Вісник економіки транспорту і промисловості | ||
Яловега Н. І. Стратегічні засади рекламного менеджменту підприємства / Н. І. Яловега // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2013. - Вип. 43. - С. 226-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2013_43_48 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яловега Н. І. Стратегічні засади рекламного менеджменту підприємства / Н. І. Яловега // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2013. - Вип. 43. - С. 226-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2013_43_48.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |