Наукова періодика України | Вісник економіки транспорту і промисловості | ||
Богоявленський О. В. Управління лояльністю споживачів на вітчизняних і закордонних ринках як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції / О. В. Богоявленський // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 36. - С. 331-336 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_36_70 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Богоявленський О. В. Управління лояльністю споживачів на вітчизняних і закордонних ринках як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції / О. В. Богоявленський // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 36. - С. 331-336 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_36_70. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |