Наукова періодика України Вісник економіки транспорту і промисловості


Богоявленський О. В. 
Управління лояльністю споживачів на вітчизняних і закордонних ринках як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції / О. В. Богоявленський // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 36. - С. 331-336 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_36_70
  Повний текст PDF - 429.915 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Богоявленський О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Богоявленський О. В. Управління лояльністю споживачів на вітчизняних і закордонних ринках як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції / О. В. Богоявленський // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 36. - С. 331-336 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_36_70.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського