Наукова періодика України Вісник економіки транспорту і промисловості


Зоріна О. І. 
Комплексне сервісне обслуговування пасажирів як напрям підвищення якості транспортних послуг / О. І. Зоріна, В. С. Верлока, О. Г. Шаля // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 36. - С. 263-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_36_56
  Повний текст PDF - 442.617 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зоріна О.
  • Верлока В.
  • Шаля О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зоріна О. І. Комплексне сервісне обслуговування пасажирів як напрям підвищення якості транспортних послуг / О. І. Зоріна, В. С. Верлока, О. Г. Шаля // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 36. - С. 263-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_36_56.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зоріна Олена Іванівна (економічні науки)
  • Шаля Ольга Геннадіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського