Наукова періодика України | Вісник економіки транспорту і промисловості | ||
Зоріна О. І. Комплексне сервісне обслуговування пасажирів як напрям підвищення якості транспортних послуг / О. І. Зоріна, В. С. Верлока, О. Г. Шаля // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 36. - С. 263-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_36_56 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зоріна О. І. Комплексне сервісне обслуговування пасажирів як напрям підвищення якості транспортних послуг / О. І. Зоріна, В. С. Верлока, О. Г. Шаля // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 36. - С. 263-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_36_56.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |