Наукова періодика України | Вісник економіки транспорту і промисловості | ||
Соломенко О. Є. Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент вдосконалення бізнес-процесів / О. Є. Соломенко, О. А. Виноградов // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 35. - С. 230-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_35_56 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Соломенко О. Є. Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент вдосконалення бізнес-процесів / О. Є. Соломенко, О. А. Виноградов // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 35. - С. 230-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_35_56.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |