Наукова періодика України Вісник економіки транспорту і промисловості


Соломенко О. Є. 
Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент вдосконалення бізнес-процесів / О. Є. Соломенко, О. А. Виноградов // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 35. - С. 230-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_35_56
  Повний текст PDF - 407.838 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Соломенко О.
  • Виноградов О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Соломенко О. Є. Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент вдосконалення бізнес-процесів / О. Є. Соломенко, О. А. Виноградов // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 35. - С. 230-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_35_56.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Соломенко Оксана Єліївна (економічні науки)
  • Виноградов Олексій Анатолійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського