Наукова періодика України Вісник економіки транспорту і промисловості


Яхкінд В. П. 
Теоретичні аспекти формування економічної категорії "стратегічне планування маркетингового потенціалу підприємства" / В. П. Яхкінд // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 34. - С. 358-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_34_220
  Повний текст PDF - 405.329 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яхкінд В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яхкінд В. П. Теоретичні аспекти формування економічної категорії "стратегічне планування маркетингового потенціалу підприємства" / В. П. Яхкінд // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 34. - С. 358-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_34_220.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яхкінд Вікторія Павлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського