Наукова періодика України | Вісник економіки транспорту і промисловості | ||
Яхкінд В. П. Теоретичні аспекти формування економічної категорії "стратегічне планування маркетингового потенціалу підприємства" / В. П. Яхкінд // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 34. - С. 358-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_34_220 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яхкінд В. П. Теоретичні аспекти формування економічної категорії "стратегічне планування маркетингового потенціалу підприємства" / В. П. Яхкінд // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 34. - С. 358-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_34_220.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |