Наукова періодика України | Вісник економічної науки України | ||
Гриценко С. І. Цифровий маркетинг – нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації / С. І. Гриценко // Вісник економічної науки України. - 2016. - № 1. - С. 29-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2016_1_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гриценко С. І. Цифровий маркетинг – нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації / С. І. Гриценко // Вісник економічної науки України. - 2016. - № 1. - С. 29-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2016_1_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |