Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Filimonikhin G. 
Studying the load jam modes within the framework of a flat model of the rotor with an auto-balancer / G. Filimonikhin, V. Yatsun, I. Filimonikhina, I. Ienina, I. Munshtukov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 5(7). - С. 51-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_5%287%29__7
Аналітично досліджено режими застрягання вантажів (куль, роликів, маятників) у межах плоскої моделі врівноваженого ротора на ізотропних пружно-в'язких опорах, що несе автобалансир з багатьма однаковими вантажами. Описано фізико-математичну модель системи ротор - автобалансир (СРБ). Записано диференціальні рівняння руху системи щодо системи координат, що обертається з постійною швидкістю обертання. Знайдено всі усталені режими руху, в яких вантажі застряють на постійній швидкості обертання. В системі координат, що синхронно обертається з вантажами, ці рухи є стаціонарними. Проведені теоретичні дослідження показують, що режими застрягання вантажів у системі СРБ є однопараметричними сім'ями усталених рухів. Кожен режим застрягання характеризується певною конфігурацією вантажів і відповідною частотою застрягання. В системі координат що синхронно обертається з вантажами: переміщення ротора є сталим; параметром є кут, що визначає напрямок вектора переміщення ротора; вантажі займають певні фіксовані положення відносно вектора переміщення ротора і ці положення залежать від швидкості обертання ротора. У автобалансира з nb однаковими вантажами різних конфігурацій вантажів nb + 1. Загальна кількість різних режимів застрягання вантажів: 2(nb + 1), якщо nb є непарним; 2nb + 1, якщо nb парне. Загальна кількість різних частот застрягання: 3(nb + 1)/2, якщо nb непарне; 3nb/2 + 1, якщо nb парне. Загальна кількість різних характерних швидкостей - nb + 2. Характерні швидкості є точками біфуркацій рухів, бо за їх переходу зароджуються чи зникають однопараметричні сім'ї рухів, що відповідають певному режиму застрягання. В цих точках режими застрягання можуть набувати або втрачати стійкість.Аналітично досліджено режими застрягання вантажів (куль, роликів, маятників) у межах плоскої моделі врівноваженого ротора на ізотропних пружно-в'язких опорах, що несе автобалансир з багатьма однаковими вантажами. Описано фізико-математичну модель системи ротор - автобалансир (СРБ). Записано диференціальні рівняння руху системи щодо системи координат, що обертається з постійною швидкістю обертання. Знайдено всі усталені режими руху, в яких вантажі застряють на постійній швидкості обертання. В системі координат, що синхронно обертається з вантажами, ці рухи є стаціонарними. Проведені теоретичні дослідження показують, що режими застрягання вантажів у системі СРБ є однопараметричними сім'ями усталених рухів. Кожен режим застрягання характеризується певною конфігурацією вантажів і відповідною частотою застрягання. В системі координат що синхронно обертається з вантажами: переміщення ротора є сталим; параметром є кут, що визначає напрямок вектора переміщення ротора; вантажі займають певні фіксовані положення відносно вектора переміщення ротора і ці положення залежать від швидкості обертання ротора. У автобалансира з nb однаковими вантажами різних конфігурацій вантажів nb + 1. Загальна кількість різних режимів застрягання вантажів: 2(nb + 1), якщо nb є непарним; 2nb + 1, якщо nb парне. Загальна кількість різних частот застрягання: 3(nb + 1)/2, якщо nb непарне; 3nb/2 + 1, якщо nb парне. Загальна кількість різних характерних швидкостей - nb + 2. Характерні швидкості є точками біфуркацій рухів, бо за їх переходу зароджуються чи зникають однопараметричні сім'ї рухів, що відповідають певному режиму застрягання. В цих точках режими застрягання можуть набувати або втрачати стійкість.
  Повний текст PDF - 656.205 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Filimonikhin G.
  • Yatsun V.
  • Filimonikhina I.
  • Ienina I.
  • Munshtukov I.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Filimonikhin G. Studying the load jam modes within the framework of a flat model of the rotor with an auto-balancer / G. Filimonikhin, V. Yatsun, I. Filimonikhina, I. Ienina, I. Munshtukov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 5(7). - С. 51-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_5(7)__7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Філімоніхін Геннадій Борисович (1964–) (фізико-математичні науки)
  • Філімоніхіна Ірина Іванівна (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського