Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Oklander M. 
Minimization of transportation risks in logistics by choosing a cargo delivery route with the minimal projected number of road accidents / M. Oklander, O. Yashkina, D. Yashkin // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 5(3). - С. 57-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_5%283%29__7
Запропоновано науково-методичний підхід вибору маршруту з мінімальною прогнозованою кількістю ДТП серед декількох можливих маршрутів, які пов'язують пункти відправлення та призначення, який базується на трьох кроках: на першому кроці будується орієнтований граф, який включає пункти відправлення, доставки та проміжні пункти, які поєднані ребрами з вказаними відстанями між пунктами; на другому - для кожного ребра розраховується прогнозована кількість ДТП, як добуток відстані, яку має проїхати вантажівка дорогою певного регіону на показник ДТП, який розраховано для даного регіону; на третьому - визначається маршрут із мінімальною прогнозованою кількістю ДТП. Особа, яка приймає рішення, може керуватися двома стратегіями: перша - вибір найкоротшого шляху доставки - у цьому випадку мінімізуються витрати на доставку; друга - вибір маршруту з мінімальною прогнозованою кількістю ДТП - у цьому випадку мінімізуються показники аварійності. Сформульовано задачу багатофакторної оптимізації за відстанню та за прогнозованою кількістю ДТП і запропоновано її Парето-оптимальний розв'язок. Запропонований метод може бути корисним у діяльності транспортних і логістичних підприємств при обгрунтуванні найбільш безпечних маршрутів із доставки вантажів з урахування важливості мінімізації витрат на доставку. В програмне забезпечення інтерактивних карт і навігаційних систем входять широко відомі методи визначення найкоротшої відстані, маршруту з найменшим часом, або маршруту з уникненням "заторів". Запропоновано розглянути питання щодо додавання алгоритму, який розроблено за запропонованим методом вибору маршруту з мінімальною прогнозованою кількістю ДТП, як одної з альтернатив вибору оптимального маршруту.Запропоновано науково-методичний підхід вибору маршруту з мінімальною прогнозованою кількістю ДТП серед декількох можливих маршрутів, які пов'язують пункти відправлення та призначення, який базується на трьох кроках: на першому кроці будується орієнтований граф, який включає пункти відправлення, доставки та проміжні пункти, які поєднані ребрами з вказаними відстанями між пунктами; на другому - для кожного ребра розраховується прогнозована кількість ДТП, як добуток відстані, яку має проїхати вантажівка дорогою певного регіону на показник ДТП, який розраховано для даного регіону; на третьому - визначається маршрут із мінімальною прогнозованою кількістю ДТП. Особа, яка приймає рішення, може керуватися двома стратегіями: перша - вибір найкоротшого шляху доставки - у цьому випадку мінімізуються витрати на доставку; друга - вибір маршруту з мінімальною прогнозованою кількістю ДТП - у цьому випадку мінімізуються показники аварійності. Сформульовано задачу багатофакторної оптимізації за відстанню та за прогнозованою кількістю ДТП і запропоновано її Парето-оптимальний розв'язок. Запропонований метод може бути корисним у діяльності транспортних і логістичних підприємств при обгрунтуванні найбільш безпечних маршрутів із доставки вантажів з урахування важливості мінімізації витрат на доставку. В програмне забезпечення інтерактивних карт і навігаційних систем входять широко відомі методи визначення найкоротшої відстані, маршруту з найменшим часом, або маршруту з уникненням "заторів". Запропоновано розглянути питання щодо додавання алгоритму, який розроблено за запропонованим методом вибору маршруту з мінімальною прогнозованою кількістю ДТП, як одної з альтернатив вибору оптимального маршруту.
  Повний текст PDF - 527.236 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Oklander M.
  • Yashkina O.
  • Yashkin D.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Oklander M. Minimization of transportation risks in logistics by choosing a cargo delivery route with the minimal projected number of road accidents / M. Oklander, O. Yashkina, D. Yashkin // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 5(3). - С. 57-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_5(3)__7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського