Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Uzhelovskyi A. 
Development and research of the invariant automatic control system of angular speed of diesel engine / A. Uzhelovskyi, M. Spilnik, V. Uzhelovskyi, M. Shaptala, H. Kravec, O. Dakhno // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 5(2). - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_5%282%29__6
Досліджено підвищення незалежності роботи автотракторних двигунів від впливу зовнішнього навантаження на вал двигуна за рахунок покращання динамічних показників елементів системи автоматичного регулювання (САР) його кутової швидкості. Дослідження динамічних параметрів роботи дизельного двигуна (ДД) виконано за допомогою імітаційного моделювання. Розроблено та досліджено інваріантну (комбіновану) імітаційну модель САР і контролю роботи ДД і розроблено автоматизовану систему керування ківшом самохідної землерийної машини з використанням сучасного апаратного забезпечення. Знайшло продовження дослідження інваріантної системи САР кутової швидкості двигуна, яка забезпечує оптимальні показники його роботи, незалежно від зовнішніх збурень, шляхом включення в систему автоматичного керування коректувальної ланки. Час відновлення усталеного значення кутової швидкості двигуна у разі навантаження зменшується приблизно в 7 разів, а величина падіння кутової швидкості - приблизно в 6 разів. Розроблено алгоритмічну структурну схему комбінованої інваріантної САР кутової швидкості двигуна з урахуванням впливу компенсаційного пристрою для випадку, коли дія збурення носить експоненціальний характер і яка враховує роботу пристрою обмеження перевищення максимально-допустимого значення дії збурення.Досліджено підвищення незалежності роботи автотракторних двигунів від впливу зовнішнього навантаження на вал двигуна за рахунок покращання динамічних показників елементів системи автоматичного регулювання (САР) його кутової швидкості. Дослідження динамічних параметрів роботи дизельного двигуна (ДД) виконано за допомогою імітаційного моделювання. Розроблено та досліджено інваріантну (комбіновану) імітаційну модель САР і контролю роботи ДД і розроблено автоматизовану систему керування ківшом самохідної землерийної машини з використанням сучасного апаратного забезпечення. Знайшло продовження дослідження інваріантної системи САР кутової швидкості двигуна, яка забезпечує оптимальні показники його роботи, незалежно від зовнішніх збурень, шляхом включення в систему автоматичного керування коректувальної ланки. Час відновлення усталеного значення кутової швидкості двигуна у разі навантаження зменшується приблизно в 7 разів, а величина падіння кутової швидкості - приблизно в 6 разів. Розроблено алгоритмічну структурну схему комбінованої інваріантної САР кутової швидкості двигуна з урахуванням впливу компенсаційного пристрою для випадку, коли дія збурення носить експоненціальний характер і яка враховує роботу пристрою обмеження перевищення максимально-допустимого значення дії збурення.
  Повний текст PDF - 744.583 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Uzhelovskyi A.
  • Spilnik M.
  • Uzhelovskyi V.
  • Shaptala M.
  • Kravec H.
  • Dakhno O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Uzhelovskyi A. Development and research of the invariant automatic control system of angular speed of diesel engine / A. Uzhelovskyi, M. Spilnik, V. Uzhelovskyi, M. Shaptala, H. Kravec, O. Dakhno // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 5(2). - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_5(2)__6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського