Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Kulakov Y. 
Traffic engineering in a software-defined network based on the decision-making method / Y. Kulakov, A. Kohan, Y. Pavlenkova, N. Pastrello, N. Machekhin // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 2(9). - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_2%289%29__4
Однією з основних задач управління в комп'ютерній мережі є організація ефективної системи доставки інформації, яка набуває особливої актуальності в програмно-конфігурованій мережі (ПКМ). Засоби традиційної маршрутизації не задовольняють вимогам якості обслуговування та вимогам рівномірного розподілу навантаження по каналах зв'язку. Маршрутизація в традиційних мережах здійснюється засобами пошуку найкоротшого шляху по заданому параметру, але вони не забезпечують достатньої оперативності у разі зміни маршрутів в мережі. Ще одним недоліком є необхідність передачі регулярних оновлень маршрутної інформації шляхом передачі службового трафіку, в результаті чого навантаження різко зростає, зменшуючи смугу пропускання. В даний час найбільш ефективним способом забезпечення заданих параметрів якості обслуговування та перспективним рішенням для організації ефективної маршрутизації за умов невизначеності є ПКМ. Це нова мережева парадигма, що надає можливість спростити процес управління мережею, значно підвищити використання ресурсів мережі та зменшити операційні витрати. Однією з основних переваг такої мережі є управління на верхніх рівнях еталонної моделі, що надає можливість спростити як процес управління мережею, так і процес управління трафіком в корпоративних мережах і мережах центрів обробки даних. Запропоновано новий підхід конструювання трафіку в ПКМ із використанням теорії прийнятті рішень орієнтований на маршрутизацію саме в таких мережах. У разі виникнення "проблемної ділянки" та потреби її обходу використовується теорія прийняття рішень за умов невизначеності, так як імовірність вибору оптимального шляху для обходу враховує особливості трафіку, що передається. Такий метод надає змогу зменшити втрати нееластичного трафіку, що є важливою складовою від загальної кількості переданої інформації. З практичної точки зору, отриманий в роботі алгоритм, в порівнянні з відомими алгоритмами конструювання трафіку, підвищує рівень якості обслуговування в ПКМ.
  Повний текст PDF - 835.644 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kulakov Y.
  • Kohan A.
  • Pavlenkova Y.
  • Pastrello N.
  • Machekhin N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kulakov Y. Traffic engineering in a software-defined network based on the decision-making method / Y. Kulakov, A. Kohan, Y. Pavlenkova, N. Pastrello, N. Machekhin // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 2(9). - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_2(9)__4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського