Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Fomin O. 
Determining strength indicators for the bearing structure of a covered wagon's body made from round pipes when transported by a railroad ferry / O. Fomin, A. Lovska, V. Masliyev, A. Tsymbaliuk, O. Burlutski // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 1(7). - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_1%287%29__5
Підвищення ефективності перевізного процесу через міжнародні транспортні коридори сприяє розвитку інтероперабельних систем. Успішне функціонування інтероперабельного транспорту є можливим лише за надійної та злагодженої роботи окремих складових між собою. У зв'язку з цим необхідним є впровадження в експлуатацію рухомого складу нового покоління з покращеними техніко-економічними показниками. Розроблено несучу конструкцію критого вагона, особливістю якого є те, що елементи кузова виготовлені з труб круглого перерізу, а для надійності закріплення його відносно палуби залізничного порому на шворневих балках розміщуються вузли для закріплення ланцюгових стяжок. Для уточненого визначення показників міцності кузова критого вагона досліджено його динамічну навантаженість за найбільш несприятливої розрахункової схеми - кутові переміщення залізничного порому навколо повздовжньої осі (еквівалент коливань бічна хитавиця в динаміці вагонів). Визначення максимальної величини прискорень здійснено шляхом математичного моделювання процесу коливань залізничного порому з вагонами, розміщеними на його палубах із використанням метода Лагранжа II роду. Розв'язання диференціального рівняння коливань залізничного порому з вагонами, розміщеними на ньому, проведено за методом Рунге - Кутта в середовищі програмного забезпечення MathCad. У ході визначення загальної величини прискорення, яке діє на кузов критого вагона під час перевезення на залізничному поромі також враховано горизонтальну складову прискорення вільного падіння, яка обумовлена кутом нахилу (крен) залізничного порому. Отримане значення прискорення, як складова динамічного навантаження, враховане у ході дослідження міцності несучої конструкції кузова критого вагона. Розрахунок проведено за методом скінченних елементів у програмному забезпеченні CosmosWorks. Для цього розроблено модель міцності несучої конструкції кузова критого вагона з круглих труб під час перевезення на залізничному поромі. Встановлено, що максимальні еквівалентні напруження не перевищують допустимі для марки сталі металоконструкції кузова та складають близько 280 МПа. Визначено проектний строк служби вузла для закріплення ланцюгових стяжок на кузові критого вагону під час перевезення на залізничному поромі. Результати досліджень можна використовувати під час проектування вагонів нового покоління з покращеними техніко-економічними та експлуатаційними показниками.
  Повний текст PDF - 1.588 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Fomin O.
  • Lovska A.
  • Masliyev V.
  • Tsymbaliuk A.
  • Burlutski O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Fomin O. Determining strength indicators for the bearing structure of a covered wagon's body made from round pipes when transported by a railroad ferry / O. Fomin, A. Lovska, V. Masliyev, A. Tsymbaliuk, O. Burlutski // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 1(7). - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_1(7)__5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ловська Альона Олександрівна (1985–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського