Butko T.
Forming an automated technology to manage freight transportation along a direction / T. Butko, O. Kostiennikov, L. Parkhomenko, V. Prokhorov, G. Bogomazova // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 1(3). - С. 6-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_1%283%29__2
Досліджено процес переміщення рухомого складу на напрямку, що враховує можливі ризики під час перевезення вантажу. Виявлено основні причини, що призводять до виникнення ефекту першої та останньої милі. А саме, відсутність необхідної кількості технічно справного рухомого складу у встановлені терміни та істотні труднощі з пропуском поїздів, зокрема через припортові та прикордонні станції. Формалізовано технологічний процес перевезення вантажу на напрямку у вигляді оптимізаційної математичної моделі процесу просування вантажних вагонів. Цільова функція моделі представляє сукупні експлуатаційні витрати та заснована на використанні інтеграла Лебега - Стілт'єса, що враховує виникають у процесі експлуатації вагонів. Сформовану оптимізаційну модель доцільно віднести до задач стохастичного програмування. Аналіз статистичних даних виявив, що час просування вагонів від початкової станції маршруту до припортової станції, а також час переміщення вагонів від припортової станції безпосередньо до порту підпорядковані нормальному розподілу. Наявність позитивної кореляції між цими двома величинами надає підстави розглянути відповідні параметри в межах єдиного імовірнісного поля. Такий підхід надає можливість більш точно визначити ймовірність несвоєчасного прибуття вагонів до порту та відповідно величину фінансового ризику. В результаті моделювання доведено, що процедуру оптимального управління параметрами перевезення. Таким чином, сформована модель носить універсальний характер і за умов наявності зворотнього зв'язку надає можливість управляти перевізним процесом із найменшими експлуатаційними витратами залізниці. Проведені розрахунки показали зменшення витрат залізниці приблизно на 10 % у порівнянні з витратами, що розраховуються за існуючою методикою визначення фактичної собівартості перевезень вантажів. Оптимізаційна модель є основою формування автоматизованої технології управління вантажними перевезеннями, яку запропоновано реалізувати у вигляді системи підтримки прийняття рішень диспетчерського апарата.
Цитованість авторів публікації:Butko T.Kostiennikov O.
Parkhomenko L.
Prokhorov V.
Bogomazova G.
Бібліографічний опис для цитування:
Butko T. Forming an automated technology to manage freight transportation along a direction / T. Butko, O. Kostiennikov, L. Parkhomenko, V. Prokhorov, G. Bogomazova // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 1(3). - С. 6-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_1(3)__2.
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)Богомазова Ганна Євгенівна (1984–) (технічні науки)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити
"Анкету науковця"
|