Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Kasimov A. 
Numerical study of the process of compressing a turbulized two-temperature air charge in the diesel engine / A. Kasimov, K. Korytchenko, D. Dubinin, A. Lisnyak, E. Slepuzhnikov, I. Khmyrov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 6(5). - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_6%285%29__7
Досліджено проблему підвищення енергоефективності систем полегшення пуску дизельних двигунів за рахунок підігрівання повітряного заряду. В основу підвищення енергоефективності закладено підігрівання лише частини заряду. У результаті в циліндрі двигуна утворюється повітряний заряд, що складається з двох шарів повітря з різною температурою. Для обгрунтування нового методу полегшення холодного пуску багатолітрового дизельного двигуна проведено числове дослідження стиснення різнотемпературного повітряного заряду в двигуні. Числово досліджено зміну температурного поля заряду під час стиснення з урахуванням вихрових потоків, що виникають при формуванні заряду в циліндрі двигуна на прикладі двигуна типу 6ТД. З аналізу температурного поля заряду виявлено наявність умов для надійного самозаймання палива у заряді під час його стиснення. Для формування двох шарів повітря, що мають різну температуру, за умов моделювання задавалося спочатку нагнітання холодного повітря в циліндр двигуна за температури 253 K. Далі здійснювалось нагнітання підігрітого повітря за температури 773 K. Об'ємна доля підігрітого повітря в заряді склала 10 %. За результатами моделювання виявлено, що у разі стиснення зберігається наявність шарів заряду з різними температурами. Підтверджено досягнення температури самозаймання палива в попередньо підігрітому шарі повітря за температури впускного повітря - 20 <^>oC. Отримані результати можуть бути використані для обгрунтування вимог до енергоефективних систем полегшення холодного пуску дизельних двигунів.
  Повний текст PDF - 556.136 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kasimov A.
  • Korytchenko K.
  • Dubinin D.
  • Lisnyak A.
  • Slepuzhnikov E.
  • Khmyrov I.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kasimov A. Numerical study of the process of compressing a turbulized two-temperature air charge in the diesel engine / A. Kasimov, K. Korytchenko, D. Dubinin, A. Lisnyak, E. Slepuzhnikov, I. Khmyrov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 6(5). - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_6(5)__7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хмиров Ігор Михайлович (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського