Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Hrabovskyi Y. 
Development of a method for the creation of 3d advertising printing products / Y. Hrabovskyi, О. Yevsyeyev, А. Pandorin // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 6(2). - С. 6-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_6%282%29__2
Проаналізовано характерні особливості проектування 3D-реклами. З'ясовано, що оскільки вхідна інформація стосовно вирішення задачі структуризації етапів створення 3D-рекламної поліграфічної продукції носить якісний характер, то для її вирішення варто використовувати експертний підхід. Як експерти виступили технологи провідних українських видавничо-поліграфічних підприємств. За допомогою використання експертного підходу на основі цих особливостей сформовано структуризацію етапів розроблення 3D-рекламної поліграфічної продукції. Перелік і зміст параметрів такої структуризації обумовлюються конкретними видами 3D-реклами. Для врахування окремих категорії і властивостей 3D-реклами розроблено технологію вибору варіантів реалізації 3D-рекламних інсталяцій. Ця технологія створена на основі використання інструментарію імітаційного моделювання. Вибір прийнятних альтернатив здійснюється на основі використання запропонованої базової рекурентної схеми. Запропоновано перелік оціночних параметрів, що впливають на ефективність рекламних інсталяцій і надають можливість оцінити якість створеного засобами каліграфії логотипу. Розроблено математичну модель для створення проекції рекламного зображення. Ця модель надає такі можливості графічної обробки ілюстрацій, як спотворення початкового 3D-рекламного зображення по горизонталі, спотворення початкового 3D-рекламного зображення по вертикалі, перетворення координати пікселя в потрібному напрямку, обчислення розмірів 3D-рекламного зображення. Базуючись на розробленій математичній моделі створено програму, яка надає можливість для будь-якого зображення формувати його спотворений вигляд, який можна наносити на поверхню. Методику створення 3D-реклами реалізовано в програмному продукті BPWin. Програмна реалізація надає можливість здійснювати оптимізацію процесу розробки 3D-реклами.
  Повний текст PDF - 1.321 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Hrabovskyi Y.
  • Yevsyeyev О.
  • Pandorin А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Hrabovskyi Y. Development of a method for the creation of 3d advertising printing products / Y. Hrabovskyi, О. Yevsyeyev, А. Pandorin // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 6(2). - С. 6-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_6(2)__2.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського