Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Sychenko V. 
Development of an approach to ensure stability of the traction direct current system / V. Sychenko, V. Kuznetsov, Ye. Kosariev, P. Hubskyi, V. Belozyorov, V. Zaytsev, M. Pulin // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 5(2). - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_5%282%29__6
В результаті застосування кількісного підходу до розрахунку статичної стійкості системи тягового електропостачання встановлено, що в процесі руху поїзда по реальній ділянці мають місце зони відсутності стійкості по напрузі. Точне вирішення завдання оцінки стійкості надзвичайно ускладнене необхідністю розрахунку нелінійних залежностей, які визначають режими роботи системи тягового електропостачання та електрорухомого складу. Виконано конструювання системи чотирьох автономних нелінійних диференціальних рівнянь на базі експериментальних даних, що моделюють поведінку струму та напруги в контактній мережі. Розраховано області стійкості регуляторів напруги в тяговій мережі, що стабілізують напругу на струмоприймачах електрорухомого складу. Одержані області стійкості регуляторів напруги надали можливість оцінити запаси стійкості та встановити найбільш робастні з побудованих регуляторів. В результаті проведених досліджень виявлено, що нелінійний регулятор має кращі робастні властивості, чим лінійний. При цьому стійкість лінійного регулятора є дуже вузькою - <$E DELTA k~=~0,000004>, що на порядок є меншим, чим для нелінійного регулятора. У разі застосування нелінійного регулятора напруга в контактній мережі стабілізується в 3 рази швидше незалежно від місця його розташування. Використання розробленого підходу надасть можливість здійснювати розрахунки областей стійкості варіантних схемних рішень тягової мережі за впровадження швидкісного руху та звузити діапазон коливань напруги. Розроблені динамічна модель процесів електроспоживання в тяговій мережі та регулятор напруги можна використовувти під час побудови інтелектуальної, адаптивної системи тягового електропостачання для швидкісного руху.
  Повний текст PDF - 568.386 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Sychenko V.
  • Kuznetsov V.
  • Kosariev Y.
  • Hubskyi P.
  • Belozyorov V.
  • Zaytsev V.
  • Pulin M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Sychenko V. Development of an approach to ensure stability of the traction direct current system / V. Sychenko, V. Kuznetsov, Ye. Kosariev, P. Hubskyi, V. Belozyorov, V. Zaytsev, M. Pulin // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 5(2). - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_5(2)__6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кузнецов Віталій Вадимович (технічні науки)
  • Кузнецов Валерій Валерійович (технічні науки)
  • Кузнецов Володимир Григорович (1935–) (технічні науки)
  • Зайцев Валерій Васильович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського