Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Kryshtopa S. 
Fuel economy raising of alternative fuel converted diesel engine / S. Kryshtopa, M. Panchuk, F. Kozak, B. Dolishnii, I. Mykytii, О. Skalatska // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 4(8). - С. 6-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_4%288%29__2
У результаті проведених теоретичних досліджень виконано розрахунки теоретичної індикаторної питомої витрати палива для різних способів конвертації на газ дизельних двигунів (ДД). Розглянкто традиційний спосіб дефорсування за конвертації на газ ДД за рахунок встановлення додаткових прокладок між головкою та блоком циліндрів, і запропоновано спосіб дефорсування за рахунок затримки закриття впускного клапана. У результаті проведених за лабораторних умов експериментальних досліджень за різних способів конвертації ДД модифікації X17DTL легкового автомобіля Опель встановлено, що у разі використання традиційного способу дефорсування двигунів за рахунок встановлення додаткових прокладок між головкою і блоком циліндрів значення індикаторної питомої витрати зросло, в середньому, на 8 - 9 %. Але за зниження ступеня стиснення двигуна запропонованим способом за рахунок затримки закриття впускного клапана, експериментальне значення індикаторної питомої витрати не тільки не збільшилось, а й зменшилось, в середньому, на 7 - 8 %. Зниження ступеня стиснення двигуна за рахунок затримки закриття впускного клапана запропонованим способом здійснено шляхом зміни форми кулачків розподільного валу. Для цього кулачки впускних клапанів розподільного валу наплавлялись, а після цього шліфувались до одержання необхідного профілю, за якого відбувалась затримка закриття клапанів у потрібних межах. Одержані результати надають можливість оптимізувати процеси переведення на газ ДД і знизити витрату палива конвертованих двигунів, в середньому, на 15 - 17 % у порівнянні з газовими двигунами, переобладнання яких здійснено традиційним шляхом.
  Повний текст PDF - 312.013 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kryshtopa S.
  • Panchuk M.
  • Kozak F.
  • Dolishnii B.
  • Mykytii I.
  • Skalatska О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kryshtopa S. Fuel economy raising of alternative fuel converted diesel engine / S. Kryshtopa, M. Panchuk, F. Kozak, B. Dolishnii, I. Mykytii, О. Skalatska // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 4(8). - С. 6-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_4(8)__2.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського