Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Abramchuk F. 
Specifying the procedure for designing the elements of the crankshaft system for a small high-speed diesel engine / F. Abramchuk, O. Grytsyuk, A. Prokhorenko, I. Reveliuk // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 3(1). - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_3%281%29__8
Розвиток модельного ряду високообертових рядних малолітражних дизелів шляхом розробки шестициліндрової версії на базі вже доведеного чотирициліндрового, тягне за собою зменшення жорсткості колінчастого вала. Це, своєю чергою, зменшує його надійність у результаті збільшення впливу крутильних коливань. Для оцінки цього впливу проведено серію розрахунків із визначення амплітуд і дотичних напружень у системі колінчастого вала. Для зменшення максимальних значень кутових амплітуд і дотичних напружень найбільш доцільним є застосування силіконового демпфера гасіння крутильних коливань. У процесі його проектування необхідно враховувати такі конструктивні параметри, як ефективність гасіння та габаритні розміри. Проведено розрахункове дослідження крутильних коливань із використанням відомого та досить простого методу розрахунку дійсних амплітуд і механічних напруг крутильних коливань колінчастого вала двигуна внутрішнього згоряння. Цей метод базується на основі числового розв'язання високорівневої системи нелінійних диференціальних рівнянь у вигляді моделі в просторі станів. У процесі визначення вихідних даних запропоновано формулу для визначення жорсткості кривошипа колінчастого вала. Вдосконалення відомої формули полягало у введенні коефіцієнта, що наближає значення, отримані за допомогою розрахунків, до одержаних експериментальним шляхом. Однак це уточнення є правомірним лише для колінчастих валів зі схожими параметрами кривошипів. У процесі дослідження обрано критерії, які використовуються під час проектування елементів системи колінчастого вала. Це надало змогу, на базі даних критеріїв, визначити для дизеля, що проектується, наступні конструктивні характеристики: масовий момент інерції маховика демпфера, масовий момент інерції корпуса демпфера, а також діаметр і жорсткість носка колінчастого вала. Проведення дослідження допомагає конкретизувати відому методику та створити науково-технічне забезпечення, що може бути використано у процесі проектування дизелів зі схожими геометричними розмірами та форсованістю у майбутньому.
  Повний текст PDF - 1.201 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Abramchuk F.
  • Grytsyuk O.
  • Prokhorenko A.
  • Reveliuk I.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Abramchuk F. Specifying the procedure for designing the elements of the crankshaft system for a small high-speed diesel engine / F. Abramchuk, O. Grytsyuk, A. Prokhorenko, I. Reveliuk // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 3(1). - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_3(1)__8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Абрамчук Федір Іванович (1948–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського