Наукова періодика України | Eastern-European journal of enterprise technologies | ||
Пелещишин О. П. Оптимізація затрат підприємства на маркетинг в онлайн-спільнотах / О. П. Пелещишин // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2013. - № 3(2). - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2013_3%282%29__14 Досліджено структуру затрат підприємства на здійснення маркетингових комунікацій в онлайн-спільнотах. Запропоновано математичну модель для оптимізації розподілу представників підприємства між сайтами онлайн-спільнот, яка надає можливість мінімізувати затрати на діяльність маркетологів у віртуальних спільнотах. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пелещишин О. П. Оптимізація затрат підприємства на маркетинг в онлайн-спільнотах / О. П. Пелещишин // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2013. - № 3(2). - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2013_3(2)__14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |